مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 21:002022-01-17اجتماعي

فعالیت حضوری مدارس تعطیل؛ آغاز به کار با دو ساعت تاخیر ادارات در زنجان 


مدیرکل مدیریت بحران استانداری استان زنجان گفت: فردا 28 دی ماه،فعالیت حضوری مدارس تعطیل اعلام و ادارات با دو ساعت تاخیر آغاز به کار خواهند کرد.

- فعالیت حضوری مدارس تعطیل؛ آغاز به کار با دو ساعت تاخیر ادارات در زنجان  ایسنا/زنجان مدیرکل مدیریت بحران استانداری استان زنجان گفت: فردا 28 دی ماه،فعالیت حضوری مدارس تعطیل اعلام و ادارات با دو ساعت تاخیر آغاز به کار خواهند کرد.

صفی الله کرامتی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آخرین مصوبات جلسه اضطراری ستاد پیشگیری، هماهنگی و مدیریت و پاسخ بحران استان زنجان، اظهار کرد: این جلسه در راستای هماهنگی بیشتر و اعلام آماده باش به همه اعضای ستاد استانی و شهرستانی تشکیل شد.

وی افزود: در این جلسه تمهیدات لازم برای پاکسازی معابر اتخاذ شده و امید است که تا فردا، معابر شهری بازگشایی شود.

این مسئول ادامه داد: فردا همه مدارس در شیفت صبح و بعد از ظهر فعالیت حضوری نداشته و کلاس ها در بستر شاد برگزار خواهد شد و ادارات نیز با 2 ساعت تاخیر، راس ساعت 9/30 فعالیت خود را شروع خواهد کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان تصریح کرد: در حال حاضر مسیر مواصلاتی 430 روستا مسدود بوده و 3 راه فرعی، دو مورد آن در شهرستان طارم و یک محور در قره پشتلو مسدود است و تاکنون هیچ در راه مانده ای نداشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت حضوری مدارس تعطیل؛ آغاز به کار با دو ساعت تاخیر ادارات در زنجان 

فعالیت حضوری مدارس تعطیل؛ آغاز به کار با دو ساعت تاخیر ادارات در زنجان